0
(0)

گفت و گویی درباره مشتری های بد در عکاسی و چند راهکار برای برقراری روابط دراز مدت و موثر در صنعت عکاسی

کاور قسمت سی و چهار پادکست هیستوگرام

توی قسمت سی و چهارم پادکست عکاسی هیستوگرام راجع به انواع “مشتری های بد” صحبت میکنیم و یاد میگیریم که چه طور میشه با مشتری ها روابط دراز مدت تر و پربار تری رو ایجاد کرد. ایجاد کردن اینطور روابط نه تنها باعث افزایش درآمد شما میشه، بلکه باعث میشه از کاری که انجام میدید هم لذت بیشتری ببرید.

اینم یه ویدیو طنزه که راجع به همین موضوع ساختن. شدیدا پیشنهاد میشه:))

راستی اگر با پادکست هیستوگرام حال میکنید حتما مارو به دوستاتون که فکر میکنید شاید به عکاسی علاقمند باشن معرفی بکنید. جای دوری نمیره. نظرتون راجع به این قسمت چی بود؟ آیا شما هم تجربه مشابه داشتید تا حالا؟ توی اینستاگرام یا بخش نظرات همین پست حتما نظرتون رو با ما در میان بذارید.

 

 

چه طور بود؟ 🤩

لطفا از ۱ تا ۵ ستاره یکی رو انتخاب کنید. اگر امتیاز مدنظرتون زیر ۵ ستاره است، لطفا توی بخش نظرات برامون دلیلشم بگید که اصلاح بشه 🙏🏼

میانگین امتیاز 📊 0 / 5. امتیاز دهندگان: 0

فعلا برای این مطالب امتیازی ثبت نشده است

Comments (2)
  1. سلام . همین الان این اپیزود رو گوش کردم و صد در صد باهاش موافق هستم. موضوع اینه که خیلی از مشتری ها فکر میکنن عکاسی فقط یعنی فشار دادن دکمه‌ی شاتر. و تلاش های قبل و بعد از جلسه‌ی فوتوشوت ، زمان هایی که برای آموزش دیدن صرف شده و هزینه‌ی تجهیزات عکاسی رو نمی‌بینن و براشون درک کردن قیمت پروژه های عکاسی سخته.

    • سلام محمدرضای عزیز. ممنونم از وقتی که گذاشتی برای گوش دادن به این قسمت و همینطور کامنت گذاشتن. دقیقا درست میگی. مشکل اینه که تصور درستی از کار عکاسی بین برخی از کارفرما ها وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.