بارگزاری مسابقات

« همه مسابقات

  • مهلت مسابقه به پایان رسیده است.

جایزه عکاسی خبری یانیس براکیس ۲۰۲۰ | 2020 Yannis Behrakis Award

جولای 19, 2020

رایگان
جایزه عکاسی یانیس براکیس

ثبت نام مسابقه عکاسی یانیس براکیس، عکاس یونانی

یانیس براکیس عکاسی یونانی ای بود که در سال ۲۰۱۹ در اثر سرطان جان خود را از دست داد. یکی از آرزوهای وی ایجاد یک مسابقه عکاسی برای فوتوژورنالیست ها یا عکاسان خبری بود که از این طریق بتواند عکاسان خبری را مورد حمایت خود قرار بدهد. موسسه عکس جهانی آتن یا Athens Photo World در جهت براورده کردن این خواسته دست به ایجاد این جایزه عکاسی زده است.

در دومین دوره جایزه عکاسی یانیس براکیس، یک پروژه عکاسی خبری یا مستند، جایزه ۱۵ هزار یورویی این مسابقه عکاسی را از دست برنده دوره اول این جایزه دریافت خواهد کرد. برنده جایزه عکاسی یانیس براکیس علاوه بر دریافت این جایزه نقدی، قادر به برگزاری یک نمایشگاه عکس مستقل در قالب جشنواره عکس APW نیز خواهد بود. عکاسان علاقمند به شرکت در این رقابت، میتوانند تا سقف ۲۴ عکس را برای نهاد برگزارکننده ارسال بکنند. علاوه بر این، برای شرکت در این مسابقه لازم است که یک متن توضیحی درباره پروژه عکاسی خود به همراه یک رزومه هنری نیز ارسال گردد.

هیئت داوران جایزه عکاسی یانیس براکیس

داوران دوره دوم جایزه عکاسی یانیس براکیس عبارتند از چهار عکاس بین المللی به نام های Elisavet Saridou Behrakis، Ahmad Masood، Enric Martí و Alice Gabriner. رییس بخش داوران درباره جایزه یانیس براکیس اینطور نوشته است: این جایزه به منظور پاسداشت شخصی ایجاد شد که قصد داشت دنیارا به وسیله فعالیت هنری‌اش، ارزش‌های اخلاقی‌اش و روح بزرگش به جای بهتری بدل کند.

 

داوران جایزه عکاسی یانیس براکیس

مهلت ثبت نام و ارسال آثار:  ۱۹ ام ماه جولای سال ۲۰۲۰ میلادی
ارزش جایزه: ۱۵۰۰۰ یورو
هزینه نام‌نویسی: رایگان

ثبت نام در جایزه یانیس براکیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.