5
(3)

دانلود کتاب ویوین مایر: یک عکاس خیابانی | Vivian Maier: Street Photography

ویوین مایر برای دخل و خرج زندگی اش مشغول به کار پرستاری از بچه ها بود. ولی در زمان حیاتش کمتر کسی میدانست که او در اوقات فراغتش عکاسی میکند. حتی نزدیک ترین افراد زندگی ویوین مایر از این موضوع خبر نداشتند ولی در واقع ویوین مایر از دهه ۵۰ میلادی تا دهه ۹۰، بالای ۱۰۰ هزار عکس ثبت کرد که این عکس ها در بیش از ۱۲ کشور دنیا خلق شدند. نکته قابل توجه این است که ویوین مایر هیچ وقت نتیجه این عکاسی هارا به کسی نشان نداد تا اینکه بعد از مرگش فردی به نام جان ملوف John Maloof به صورت اتفاقی هنگامی که در حال تحقیق درباره تاریخ محله‌ی محل تولدش بود مجموعه ای از نگاتیوهایی از یک عکاس ناشناس را در یک حراجی پیدا کرد. داستان این اتفاق در مستندی به نام در جست و جوی ویوین مایر روایت شده است که میتوانید آن مستند را نیز در کانل تلگرام پادکست عکاسی هیستوگرام دانلود کنید.

تریلر مستند در جست و جوی ویوین مایر

داستان این اتفاق در مستندی به نام در جست و جوی ویوین مایر روایت شده است که میتوانید آن مستند را نیز در کانل تلگرام پادکست عکاسی هیستوگرام دانلود کنید.

دانلود مستند در جست و جوی ویوین مایر | Finding Vivian Maier

اما برای اینکه درک بهتری از عکاسی ویوین مایر به دست بیاوریم هیچ چیز بهتر از این نیست که به کتاب او که شامل مجموعه ای از عکس های خیابانی ویوین مایر است، رجوع کنیم. این کتاب در سال ۲۰۱۱ به چاپ رسید و برای اولین بار علاقمندان به عکاسی خیابانی، توانستند با کارهای ویوین مایر بیشتر آشنا بشوند.

لینک دانلود کتاب ویوین مایر: یک عکاس خیابانی

با کلیک روی دکمه دانلود، میتوانید کتاب عکاس های خیابانی ویوین مایر به نام ویوین مایر: یک عکاس خیابانی را به رایگان با فرم PDF دانلود کنید.

دانلود کتاب ویوین مایر

 

چه طور بود؟ 🤩

لطفا از ۱ تا ۵ ستاره یکی رو انتخاب کنید. اگر امتیاز مدنظرتون زیر ۵ ستاره است، لطفا توی بخش نظرات برامون دلیلشم بگید که اصلاح بشه 🙏🏼

این پست رو هم ببینید:   دانلود مستند در جست و جوی ویوین مایر | Finding Vivian Maier

میانگین امتیاز 📊 5 / 5. امتیاز دهندگان: 3

فعلا برای این مطالب امتیازی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.