5
(1)

در جست و جوی بهترین عکاسان خیابانی

سایت لنزکالچر هر ساله مسابقات عکاسی متعددی در ژانرهای مختلف عکاسی برگزار میکند و جوایز ارزشمندی برای شرکت کنندگان نیز در نظر گرفته است.

در توضیحات فراخوان این دوره از مسابقه عکاسی خیابانی سایت لنزکالچر LensCulture آمده است که: امروزه نمیتوان تعریف واحدی از نحوه ثبت یک عکس خیابانی و ظاهری که باید داشته باشد ارائه داد. اما آن رشته اتصالی که کار بهترین عکاسان خیابانی را به هم وصل میکند چیزی نیست جز: عشق و علاقه عکاسان برای لحاظات غیر قابل پیش‌بینی و بکر، توانایی یافتن جذابیت بصری در دنیایی پز از هرج و مرج و یک دید خلاقانه.

سایت لنزکالچر در ششمین دوره از مسابقه عکاسی خیابانی خود از عکاسان دعوت بعمل آورده است تا با ارائه آثار خود که از دنیای اطرافشان ثبت کرده اند در این مسابقه شرکت بکنند تا این شانس را داشته باشند که کارهایشان در مقابل مخاطبی جهانی به نمایش در بیاید.

مهلت ثبت نام مسابقه عکاسی خیابانی ۲۰۲۰ سایت لنزکالچر

آثار منتخب این عکاسان در ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی در پاریس به نمایش در خواهند آمد. آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این مسابقه عکاسی خیابانی روز چهارشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۰ است.

لیست جوایز مسابقه عکاسی خیابانی ۲۰۲۰ سایت لنزکالچر

سایت لنزکالچر، پس از انجام مرحله داوری، عکس های منتخب را در چهار دسته بندی مختلف منتشر میکند که این دسته بندی ها عبارتند از: مجموعه عکس ها، تک عکس ها، منتخب هیئت داوران و فینالیست ها. در نتیجه جوایزی هم که برای هر گروه از برندگان در نظر گرفته شده است فرمول خاص خود را دارد که برای مسابقه عکاسی خیابانی از این قرار است:

مجموعه عکس های برگزیده
  1. پنج هزار دلار برای مجموعه عکس اول
  2. سه هزار دلار برای مجموعه عکس دوم
  3. هزار و پانصد دلار برای مجموعه عکس سوم
تک عکس های برگزیده
  1. سه هزار دلار برای تک عکس اول
  2. هزار و پانصد دلار برای تک عکس دوم
  3. هزار دلار برای تک عکس سوم
۸ شرکت کننده منتخب هیئت داوران

این هشت نفر در واقع جایزه مالی ای دریافت نخواهند کرد ولی آنها نیز از مزایای دیگری که برای شش برنده‌ی دو طبقه بندی پیشین در نظر گرفته شده است بهره خواهند برد که مهم ترین این جوایز شاید شرکت داده شدن عکس هایشان در نمایشگاه این مسابقه و معرفی آنها در سایت لنزکالچر باشد.

در پایین لیست کامل جوایزی که سایت لنزکالچر برای این مسابقه در نظر گرفته است را مشاهده میکنید:

منبع: صفحه مسابقه عکاسی خیابانی سال ۲۰۲۰ در سایت عکاسی لنزکالچر

هزینه شرکت در مسابقه عکاسی خیابانی ۲۰۲۰ لنزکالچر

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه عکاسی خیابانی فقط برای ارسال عکس در بخش تک عکس رایگان است و چنانچه قصد شرکت در بخش مجموعه عکس را داشته باشید(۱۰ عکس) هزینه ورود به این مسابقه ۴۵ دلار خواهد بود. تصویر زیر قیمت شرکت در این مسابقه را بر اساس تعداد عکس های ارسالی نمایش میدهد:

هزینه شرکت در مسابقه عکاسی خیابانی لنزکالچر

برندگان مسابقه عکاسی خیابانی ۲۰۱۹ لنزکالچر

برای مشاهده لیست کامل برندگان دوره پنجم این مسابقه میتوانید با این مسابقه و سایت لنزکالچر بیشتر آشنا بشوید و عکس های خود را به شکل بهتری برای این مسابقه انتخاب و ارسال بکنید. برای مثال مسئله ای که باید به آن توجه بکنید این است که علاوه بر کپشنی که برای هر عکس ارسال میکنید، بهتر است که یک متن کوتاه راجع به دید خود نسبت به سوژه و دلیل علاقمندی‌تان به این موضوع خاص نیز آماده ارسال داشته باشید.

عکس های برنده مسابقه عکاسی خیابانی ۲۰۱۹ لنزکالچر

چه طور بود؟ 🤩

لطفا از ۱ تا ۵ ستاره یکی رو انتخاب کنید. اگر امتیاز مدنظرتون زیر ۵ ستاره است، لطفا توی بخش نظرات برامون دلیلشم بگید که اصلاح بشه 🙏🏼

میانگین امتیاز 📊 5 / 5. امتیاز دهندگان: 1

فعلا برای این مطالب امتیازی ثبت نشده است

Comments (1)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.